هواداران تیم برتون و جانی دپ

تیم برتون که با اگزوز لامبورگینی اش، بوقلمون روز کریسمس، بریان می کند.

اول از همه سال جدید میلادی رو به کسانی که دنبال بهانه ای میگردند برای شاد بودن تبریک میگم.

یه چند مدتی نتونستم آپ کنم از همه ی هواداران عزیز تیم برتون عذر خواهی میکنم.

با یه خبر عجیب دیگه از تیم برتون برگشتم. شما تا حالا مرغ ، کباب ، جوجه و ... رو سرخ کردید حتما. ولی نه با لامبورگینی. خودتون ببینید تیم برتون ما برای شام کریسمسش چطوری

بوقلمونشرو سرخ کرده.

به گزارش " Daily Mail" تیم برتون بوقلمون روز کریسمس خود را با شعله اگزوز اتومبیل " لامبورگینی اونتادور" 300 هزار پوندی خود بریان کرد.

تیم برتون یک بوقلمون خریده، آن را در نوک یک چنگال قرار داده، آن را جلو اگزوز یک لامبورگینی قرار داده و از دوستش خواسته تا آنجا که می شود به این ماشین گاز بدهد. نتیجه اش هم شده:

قرار گرفتن یک بوقلموی سوخاری در وسط شام کریسمس خانواده! (تیم برتونه دیگه)زبان درازی

 

نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تیم ‌برتون «بیتل جوس» را به سینما برمی‌گرداند.

تیم‌ برتون در تدارک کارگردانی قسمت دوم اکشن فانتزی و ماجراجویانه «بیتل جویس» است. از ماه مارس امسال بحث تولید این فیلم جدی شد.

در این ماه اعلام شد ست گراهام اسمیت کار نگارش فیلم‌نامه را شروع کرده و حالا خبر می‌رسد وی کار خود را به پایان رسانده است.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند تهیه کنندگان این فانتزی ماجراجویانه پس از چند هفته بحث و مذاکره با تیم ‌برتون،با وی برای انجام کارگردانی فیلم به توافق رسیده‌اند.

تیم‌ برتون گفته است به دلیل تعهد خود برای کارگردانی «بیتل‌جویس 2»قصد ندارد امر کارگردانی فیلم دیگری را برای مدت یک سال قبول کند.

تازه‌ترین خبر این است که برتون هفته قبل اعلام کرد حاضر به کارگردانی فیلم «خانم پریدوین» نیست و به این ترتیب، فرصت آن را پیدا خواهد کرد تا قسمت دوم فیلم مورد علاقه‌اش را جلوی دوربین ببرد.

در عین‌حال وی گفته است اگر بتواند در کنار کارگردانی «بیتل‌جویس2»،فیلم «خانم پریدوین» را هم کارگردانی کند،هردوی آن ها را برای سال آینده میلادی آماده نمایش عمومی خواهد کرد.

این در حالی است که هنوز معلوم نیست کلید فیلم‌برداری دومین قسمت «بیتل‌جویس» چه زمانی زده خواهد شد.



ست ‌گراهام اسمیت در سال 2011 و قبل از اینکه کار نگارش فیلم‌نامه قسمت تازه فیلم را شروع کند،اظهار امیدواری کرده بود که تیم ‌برتون وظیفه کارگردانی آن را به عهده بگیرد.

برتون هم در ژانویه سال 2012 در گفت‌وگویی‌ ابراز علاقمندی کرد که با «بیتل‌جویس2»در مقام کارگردان همکاری کند. با این‌حال وی گفته بود تنها پس از مطالعه فیلم‌نامه،نظر قطعی خود را اعلام خواهد کرد.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، از چند ماه قبل مذاکره با مایکل کیتن بازیگر اصلی نسخه اصلی برای حضور در قسمت دوم آن آغاز شده است.

اما هنوز معلوم نیست وی در این قسمت از فیلم در نقش کاراکتر محوری قصه بازی خواهد کرد یا خیر و اطلاعی از مذاکرات او با تهیه کنندگان فیلم  در دست نیست.

تیم ‌برتون از قصه در حال و هوای فیلم‌نامه «بیتل‌جویس 2»تعریف کرده است. ولی خط اصلی قصه آن برای رسانه‌های گروهی فاش نشده است.

نسخه اصلی فیلم در سال 1988 به روی پرده سینماها رفت. قصه فیلم درباره زوج جوانی است که برای رهایی از حضور ارواح غریبه در منزل تازه‌شان،یک روح عجیب و غریب به نام بیتل‌جویس را استخدام می‌کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:تیم برتون,بیتل جوس,مایکل کیتون,وینونا رایدر,بیتل جوس 2,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تیم برتون کارگردان شلخته ی سینما

با سلام خدمت همه ی هواداران عزیز تیم برتون. امروز یکشنبه 25 آگوست 2013 "تیم برتون" کارگردان شلخته و منزوی دنیای سینما 55 ساله شد تبریک میگم.

میخوام از تمام کسانی که دارند این مطلب رو میخونند تشکر کنم چون میدونم شما باعث شدید که این وبلاگ پای بر جا بمونه و همه ی این ها عشق به استاد بزرگمون تیم برتونه.

وبلاگ هوادارن تیم برتون حدود یک سال و چند ماهی میشه که شروع به کار کرده و تنها هدفش راضی نگه داشتن هوادارن خاص تیم برتون بوده.

هوادارانی که کافیه یک جایی فقط اسم تیم برتون رو بشنوند تلوزیون,مجله,کتاب، وبلاگ و... اونایی که با فیلم های تیم برتون بزرگ شدند و زندگی کردند البته بعضی ها هم هستند

که جدیدا با تیم برتون آشنا شدند و به آنها فقط یک جمله میگم : "اگه یک انتخاب درست توی مسیر سینمایی زندگیتون کرده باشید همینه!!!!"

به همین مناسبت یک بیوگرافی جدید و کامل از زندگی و فیلم های تیم برتون برای شما عزیزان آماده کردم که امیدوارم لذت ببرید.

و میرسیم به مهم ترین بخش 

 لینک دانلود هدیه ی ویژه تولد تیم برتون تقدیم به هواداران عزیزش : 

http://public.fileup.ir/d/2141186/The Melancholy Oyster Boy And other Stories.pdf

خوب دیگه بیشتر از این صحبت نمیکنم چون میدونم خسته میشید و این عکس زیبا و کمیاب از تیم برتون تقدیم به همه ی شما عزیزان عاشقتونم ♥

برای نقد و بیوگرافی آثار تیم برتون به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب
نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,ماهی بزرگ,فرانکن وینی,چشمان درشت,55 سالگی تیم برتون,تولد تیم برتون,تیم برتون 55 ساله شد,کارگردان شلخته,فانتزی,سیاره میمون هاتیم برتون,بیتل جوس,وینونا رایدر,فانتزی,کاترین اوها هیر,مایکل کیتون, بلیط طلایی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بیتل جوس فانتزی ترین اثر تیم برتون

بیتل جوس با این که از اولین آثار برتون است، اما بعد از فیلم­هایی همچون ماهی بزرگ و ادوارد دست­ قیچی، جزو شاخص­ ترین­های کارنامه ­اش محسوب می­شود: فیلمی آکنده از ایده ­های ناب فانتزی درباره دنیای بعد از مرگ و مناسبات مربوط به عالم ارواح و ارتباطشان با زنده­ ها. فیلم مانند اغلب کارهای برتون با فضایی رئال شروع می­شود. زوجی برای خرید از منزل خارج می­شوند و در حادثه­ ای پیش پاافتاده، اتومبیل­شان به دریاچه سقوط می­کند و می­میرند. از این­جا به بعد، ماجراها از منطق واقعیت فاصله می­گیرند و حتی کار (در قسمت­هایی مانند محوطه خارج از منزل که یک در به تنهایی وسط فضا معلق است و یا راهروهای شبیه به تابلوهای پیکاسو) به مرز سوررئالیسم می­رسد. ویژگی اساسی فانتزی­ های بیتل جوس، رویکرد ساده و انیمیشنی تیم برتون در پردازش و ترسیم­شان است؛ انگار که همه این شمایل­های غریب، از مار غول­پیکر وسط بیابان برزخ گرفته تا موجودات عجیب­ الخلقه­ ای که برای تعیین سرنوشت­شان در صف انتظار هستند، به عمد ظاهری کارتونی و مقوایی دارند و از به کارگیری جلوه­ های ویژه پیشرفته برای خلقشان پرهیز شده است. در این زمینه، ماکت مقوایی مرد داستان که از شهر کوچکشان نمونه­ برداری شده است، محور اساسی این فضا است. اولین نمای فیلم، با همین ماکت رقم می­خورد و اصلی­ترین برخوردهای بین ارواح نیز در تداخل جذاب دنیای ماکت و دنیای واقعی شکل می­گیرد، به نحوی که مثلا موقع حفر یک قبر، به جای گل و خاک، خرده­ مقوا و کاغذ از عمق گور بیرون می­آید!

در کنار این موقعیت­ سازی­های خلاقانه، شخصیت­ها نیز از مهم­ترین امتیازهای اثر هستند. ترکیب زوج دوست­ داشتنی اصلی داستان با خانواده­ای مرکب از زنی پرافاده، مردی سودجو و دختری افسرده و مواجهه همگی اینان با روح شریری که نام فیلم از اسم او اقتباس شده است، شبکه شخصیتی پرتنوعی را ایجاد کرده است که پتانسیل بالای داستان و روابطی که موتور روایت را به شکلی پرقدرت پیش می­برند از آن تغذیه می­کنند.

منبع : مجله ماهنامه 24

نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب