هواداران تیم برتون و جانی دپ

هلنا بونهام کارتر پری سیندرلا می شود.

هلنا بونهام کارتر پری سیندرلا می شود. 

کمپانی دیزنی اعلام کرد که هلنا بونهام کارتر بازیگر فیلم هایی چون "هری پاتر" و "بینوایان" برای بازی در نقش پری سیندرلا قرارداد امضا کرده است.
پیش از این دیزنی حضور بازیگرانی چون کیت بلانشت در نقش نامادری شریر,لیلی جیمز در نقش سیندرلا و ریچارد مدن در نقش شاهزاده را اعلام کرده بود.
 
 
سایت هالیوود ریپورتر این شخصیت را این گونه توصیف می کند:"در این سیندرلا,این شخصیت(پری)مدت بیشتری نسبت به انیمیشن کلاسیک سیندرلا ظاهر خواهد شد.به این صورت که او ابتدا شخصیت حقیقی اش را در جامه ی گدایی پیر پنهان می کند و به این صورت قبل از آشکار ساختن هویت واقعی اش از سیندرلا مراقبت می کند."
 
وظیفه ی کارگردانی این فیلم را کنت برانا,کارگردان فیلم ثور,بر عهده دارد و کریس وایتز و الین براش مک کنا نویسندگان آن هستند.قرار است که فیلم طبق برنامه ریزی ها در سال 2014 انتشار شود.
 
هلنا بونهام کارتر هم به زودی در جدیدترین وسترن کمپانی دیزنی به نام "رنجر تنها" با جانی دپ,دیگر ستاره این فیلم,در سینماها دیده خواهد شد.
 
منبع:نقد فارسی
نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:تیم برتون,هلنا بونهام کارتر,رنجر تنها,جانی دپ,سیندرلا,ثور,هری پاتر,بینوایان,آلیس در سرزمین عجایب,وبلاگ هواداران جانی دپ و تیم برتون, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دنی هاستون برای بازی در فیلم جدید تیم برتون وارد مذاکره شد.

تیم برتون کم کم داره برای ساخت فیلم جدیدش آماده میشه و اخیرا با بازیگر سرشناس" دنی هاستون" وارد مذاکره شده که متن خبر رو براتون آماده کردم:

 پس از عقد قرارداد با امی آدامز و کریستوف والتس، این بار مسئولان سازنده فیلم سینمایی «چشمان درشت» در حال انجام مذاکرات نهایی با دنی هاستون هستند.

دنی هاستون؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «21 گرم» و «خلبان» (The Aviator) برای بازی در نقش یک خبرنگار دائم‌الخمر در فیلم سینمایی «چشمان درشت» (Big Eyes) در حال انجام مذاکرات نهایی با مسئولان سازنده این پروژه است.
 
 
مسئولان استودیو فیلمسازی «وین‌اشتاین» که مسئولیت ساخت و اکران «چشم درشت» را برعهده دارد پیش از این از قطعی شدن حضور امی آدامز و کریستوف والتس در این فیلم سینمایی خبر داده بودند.
 
بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، «چشمان درشت» داستان زندگی واقعی و طلاق یک زوج نقاش به نام‌های والتر (کریستوف والتس) و مارگارت کین (امی آدامز) را به تصویر می‌کشد. این زن و شوهر که نقش برجسته‌ای در هنر جهانی داشته‌اند در دهه‌های 50 و 60 میلادی به دلیل کشیدن نقاشی‌های بچه‌های چشم درشت به یک جریان اصلی در هنر نقاشی تبدیل شدند.
لری کارازوسکی به همراه اسکات الکساندر فیلمنامه «چشمان درشت» را نوشته‌اند و تیم برتون علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کننده این فیلم سینمایی نیز است.
 
منبع: سینما پرس
نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: جمعه 17 خرداد 1392برچسب:تیم برتون,چشمان درشت,جانی دپ,وبلاگ هواداران جانی دپ و تیم برتون,تیم برتن,دانی هاستون,فیلم جدید تیم برتون,امی آدامز,کریستوفر والتز,Big Eyes,Tim Burton,Johnny Depp, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

"ملکه سرزمین عجایب 47 ساله شد"

 سلام امروز تولد یکی از بهترین بازیگران زن دنیای سینماست"هلنا بونهام کارتر" 

هلنا عروس مرده ی دنیای تیم برتون امروز 47 ساله شد.

من هلنا رو یکی از بهترین بازیگرهای زن میدونم برای اینکه تونسته نقش های متفاوتی رو از جادوگر و ساحره گرفته تا مادر یک خانواده به خوبی اجرا کنه.

بازی فوق العاده او در فیلم ماهی بزرگ و سوئینی تاد مهر تاییدی بر این ادعاست.

در این پست به مناسبت تولد هلنا بیوگرافی و قسمتی کوتاه از فیلم سوئینی تاد که به صورت موزیکال اجرا شده را در خدمت شما قرار میدهم تا با این ملکه ی دنیای فانتزی بیشتر آشنا بشید.

برای دیدن بیوگرافی و ویدئو به ادامه مطلب تشریف فرما بشوید...


ادامه مطلب
نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فسيل تازه كشف شده به احترام جاني دپ ،‌ «ادوارد دست قيچي» نام گرفت.

"We Are Mad Here For Tim Burton"

سلام به تمام هواداران تیم برتون و جانی دپ بعد از تاخیر 20 روزه برگشتم . درسته که شما خیلی به من لطف دارید و نظر نمیذارید ولی مسئله ای نیست تعداد بازدید کننده های وبلاگ نشون میده که من تا حدودی تونستم نیاز های هواداران تیم برتون رو پاسخ گو باشم.
 

امروز با یک خبر ناب اومدم اونم در مورد کی ؟! عشق خودم ادوارد دست قیچی!
برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...
فقط یه چیز ... لطفا برتونی وارد شوید

ادامه مطلب
نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:تیم برتون,جانی دپ,ادوارد دست قیچی,فسیل,1990,Johnny Depp,Tim Burton,Edward Scissorhands,فیلم ادوارد دست قیچی,کارگردان تیم برتون,بازیگر جانی دپ,فیلم,وینونا رایدر,فیلم,تیم برتون, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب